Ga naar hoofdinhoud

Blogitem door Martijn Veltmann

Start nu met

Start nu met "Online Marketing - Concrete Stappen"

Wat heb jij aan onze training? Bekijk het hier:

Veel ondernemers worstelen met een effectief en betaalbare aanpak voor het eigen online succes. Hoe zet je social media nu echt effectief in en welke rol kan Google spelen voor jou als lokale en regionale ondernemer?

Lees hier wat jij leert in een uiterst volledige training en concrete uit te voeren stappen voor de prijs van €325,- die nu in beta periode slechts €165,- kost omdat enkele toelichting films en voorbeeld casussen nog verder uitgewerkt
moeten worden.  

Wat vooral moeilijk is gebleken is hoe wij de drukke ondernemer zo concreet mogelijk overtuigd krijgt van enkele voorbereidingsstappen die je echt moet nemen om vervolgens een ge-automatiseerde online media planning te krijgen.  We zijn nu trots
op de reactie van klanten die echt aangeven dat deze training ze echt concreet stap voor stap verder helpt en succes brengt.

Mij wordt veel gevraagd; "Martijn, hoeveel tijd ben ik kwijt aan de training? Wat kost het mij daarna aan geld en tijd? En wat gaat het mij opleveren? Nou de antwoorden hiervoor lees je verder in dit bericht.

+ Meld je aan voor de training en ontvang de 50% kortingscode gedurende de beta-periode.


Dit is de inhoudsopgave van de training/het stappenplan:
(Lees verder onder de afbeelding)

Inhoudsopgave


Wat kost het je na de training aan tijd en geld?

  • Voordat je verder leest; Besef heel goed dat je vrijwel gegarandeerd resultaat boekt van alle geïnvesteerde tijd en geld. We proberen iedereen telkens weer duidelijk te maken dat je bij het investeren in bijvoorbeeld een website de technische
    realisatie, vulling en oplevering niet meer mag kosten dan 50% van je totale beschikbare geld/budget. Dus 50% moet zeker gaan in het online adverteren in je eigen regio. 
  • De training kost vooral veel tijd m.b.t. het inrichten van alle accounts. Dat is eenvoudig werk maar kost gewoon wat tijd in de niet altijd even logisch in te richten platformen. Doorgaans zijn alle ondernemers hier met een doorlooptijd van ca
    een week mee klaar afhankelijk van hoe concreet ze 'er voor' gaan zitten. Sommigen hebben alles in een dag gereed.
  • Het doornemen van de training kost je zeker een hoofdstuk per week (10 hoofdstukken). Maar de training is niet theoretisch opgebouwd. Je gaat namelijk direct concreet aan de slag en je mag al resultaat verwachten direct na hoofdstuk 3. Kortom,
    de training heeft een doorlooptijd van ca. 3 maanden waarin je jezelf een werkmethode en dagdiscipline aanleert.
  • Uiteindelijk ga je veel vanaf je mobiele 'apps' aansturen op basis van de voorbereidingen die je hebt gedaan. Je bent dus bezig met het bewaken van de ingeplande berichten en advertenties. De vervolginvestering qua tijd verschilt enorm
    per branche. Horeca en zorg kosten het minste tijd, retail kleding heel veel tijd en MKB gemiddeld. In de praktijk kijk je minimaal 2-3 keer in de week op de resultaten en ben je alleen tijd kwijt als je aanvullende berichten en advertenties
    wilt maken. De content productie hiervan is meestal zo'n uur per bericht.
  • Adverteren dat start via Facebook en Instagram komt bij serieuze budgetten toch echt uit tussen de € 150 en €300,- per maand voor de eerste 3 maanden. Daarna weet je eigenlijk zelf wat je maandelijks marketingbudget is en blijft voor de opvolgende
    periode.  Maar blijf altijd zo'n  €2000,- tot €3000,- per jaar aan online marketingbudget houden. Je zult merken dat dit de meest effectieve van reclamemaken is en dat je het bedrag er zeker weer uithaalt. 
  • Met deze training, en het ondersteunende product Silk, proberen we de allerhoogste kwaliteit en haalbaarheid te leveren voor de budgetten die passen bij horeca, zorg,
    retail, zzp en MKB. 

+ Meld je aan voor de training en ontvang de 50% kortingscode gedurende de beta-periode.


Dit is de introductiefilm van de training. Dit ben ikzelf. Martijn Veltmann: 
 

 


Meld je aan voor de training en ontvang de 50% kortingscode gedurende de beta-periode.


Wat ga je nu precies leren?

Om te beginnen ga je echt alles over online marketing leren. Je kunt theoretisch zo diep spitten als je wilt. We blijven doorlopend actuele voorbeeld casussen van onze klanten met je delen. Wij willen onze kennis namelijk 'direct delen'. 

Maar de training is er vooral op gericht dat je stap voor stap uitvoerend bezig gaat op een dusdanige manier dat je merkt dat online marketing zeer goed werkt en dat het uitvoerbaar is in de weinige tijd die je hebt.

Je leert in de basis natuurlijk wat Social Media nu precies is en kan betekenen voor jou. Waarom verkoop je niet zoveel aan volgers en likers? Wat is er nu zo slecht aan 'Deel, like en win-acties'? Moet ik nu kiezen voor Facebook, Instagram en LinkedIn
of alle drie. Wat gaat het me kosten aan geld en tijd? Moet ik het niet uitbesteden? etc.

De training is per hoofdstuk opgebouwd uit 3 lagen
- Management samenvatting
- Uitvoerende concrete stappen met basistheorie
- Aanvullende theorie met uitlegvideo's
Daarnaast is (wordt) elk hoofdstuk voorzien van bonushoofdstukken met
voorbeeldcasussen per branche.

Aan het einde van de training kun jij:

  • Een grote 'batch' content/berichten vooraf maken
  • Zelf content maken via bijvoorbeeld www.canva.com
  • Deze berichten inplannen op een social media tijdslijn en je website
  • Goedlopende berichten inzetten door aan gerichte doelgroepen te adverteren

Voor een aantal klanten voeren wij het complete traject uit. Dit houdt in dat we alle stappen voor de deze klanten uitvoeren, monitoren en met video op maat documenteren. Zo zijn deze klanten na 3 maanden ook voorzien van digitaal naslagwerk en krachtig
lopende advertenties en content planningen. Deze film wordt daarbij aan deze klanten vooraf getoond. En die geeft voor elke starter aan wat de meest voorkomende fouten zijn bij het starten of upgraden van een website.

  • Delen

Reviews

Notities